Tyle mam do powiedzenia…

… a i nie mam czasu, i mi go szkoda na wszytko inne.

Mam za to półroczne niemowlę z nadprzyrodzonymi zdolnościami wyczuwania przez sen tego, w jakiej mama jest pozycji (ma stać, nie leżeć!) oraz …

img027

samodzielnie rysowała Yoda,

podpisał Big B.

pikfe

Explore posts in the same categories: Stasiuk, Yoda, Życie wiejskie

3 komentarze w dniu “Tyle mam do powiedzenia…”

  1. a Says:

    och Mamusiu jaka jesteś śliczna 🙂

  2. Lucy Says:

    Gdzie tu jest godzina publikacji? Nie ma? Bo ja dzisiaj od południa nieustannie do 19-tej myślałam o Tobie. Próbowałam coś sklecić, ale mi trudno (dość długo, jak doskonale wiesz) i baaardzo mi wstyd, że tak niegrzecznie ciszą w eterze Cię potraktowałam, tylko… Kiedyś to w końcu napiszę.
    Cieszę się, że życie Was lubi

  3. killbill Says:

    masz fantastyczną fryzurę, taką „czesaną wiatrem”…..


Skomentuj

