Zidiocenie przedporodowe.

Dzień dobry.

36. tydzień, pikfe ma silny syndrom wicia gniazda. Chodzi i przekłada, chodzi i przekłada, układa, chowa, wyjmuje, znowu chowa, przenosi itp.

Ostatnio w markecie, czekając na Big B ułożyła pedantycznie wszystkie książeczki dla dzieci od lat dwóch do pięciu… Całe małe stoisko uporządkowała, bo to (co każe układać) jest silniejsze niż biedna pikfe. Pewnie porządkowałaby dalej, ale na szczęście Big B wyratował z opresji swoim przybyciem.

Cholera, po prostu nie mogłam patrzeć na ten bajzel. No, nie mogłam.

pikfe

Explore posts in the same categories: Ciąża, Wesołkowatość

6 Komentarzy w dniu “Zidiocenie przedporodowe.”


  1. buziaki kochana 🙂
    (aga)

  2. Sybirak Says:

    Z tego wniosek, że w marketach powinni zatrunać tylko kobiety w ciąży 😉

  3. poprostuzycie Says:

    Pifke 🙂 ja sprzątałam w restauracji brudne talerze i szklanki do momentu, gdy podszedł do mnie właściciel, czy szukam pracy jako sprzątaczka, a Ja zdziwiona nie wiedziałam co odpowiedzieć…
    Wybąkałam ” a aaa przepraszam, że posprzątałam” zawstydzona bardzo szybko usiadłam na swoim miejscu 🙂
    Największy ubaw mieli moi znajomi 🙂 hahahahah

  4. Lucy Says:

    Ja już nie mogę patrzeć na nic. Od dawna. Bloga prowadzę, żeby się odwariować albo nawet odwirować.
    Obawiam się, że nie zdążę napisać maila, który miałby jakikolwiek sens, aż do twojego porodu, albo i dłużej 😦
    Trzymaj się matko-pedantko


Skomentuj

