Ponarzekać.

Dzień dobry.

Żyję, mam się dobrze, mija dwudziesty dziewiąty tydzień ciąży.

Ciąży. Oj, ciąży.

Uwielbiam być mamą, natomiast nie cierpię być w ciąży. Jest to stan, który doprowadza mnie na skraj załamania nerwowego.

Wdrapanie się na byle (naprawdę – byle) wydmę to dla mnie wyczyn – chyba rozumiecie, że osobę, która potrafi wstać o czwartej rano, żeby chodzić po górach takie rzeczy irytują?

Spać muszę na siedząco, bo zgagę mam aż do odruchu – a im więcej piję, tym gorsza zgaga, ale im mniej piję, tym straszniejsze samopoczucie.

O ile śpię oczywiście – bo chociaż Yoda właściwie przesypia całe noce, to ja budzę się na każde karmienie (jak sądzę) kolejnego dziecka.

Z Yodą pozostają mi zabawy raczej stacjonarne, co też irytujące, bo ona akurat ma inne potrzeby, a ja chętnie bym z nią zaszalała.

Chodzę spać razem z Yodą, o wpół do dziesiątej i czasem mam wrażenie, że jestem bardziej nieprzytomna niż ona.

Nie cierpię – no trudno, powiem to – czuć ruchów dziecka. Niestety, po prostu mnie to nie cieszy okładanie od środka i tyle.

A związek emocjonalny z Ziarenkiem ( a bardziej prawdopodobnie z Ziarenką) jest tak nikły, jak był w tym czasie związek z Yodą.

Ponarzekałam.

A Yoda jest cudowna. I życie ogólnie również.

pikfe

P.S. Chociaż tego nie widać – wszystkie blogi śledzę z uwagą.

Explore posts in the same categories: Ciąża

6 komentarzy w dniu “Ponarzekać.”

  1. Lucy Says:

    nadstawiam drugi rękaw, co byś się mogła dalej pożalić… jakby co!

  2. agnieszka Says:

    ja też nie lubiłam jak mnie młody kopał

  3. Poprostuzycie Says:

    Kochana 🙂 szybko minie ten stan 🙂 :****** Może to jednak będzie chłopak tak dla równowagi :))))))))))))


Skomentuj

