Kogo bardziej?

Dzień dobry.

Kogo kocham bardziej?

Yodę czy Big B? Big B czy Yodę?

Partner czy dziecko? Dziecko czy partner?

Nieśmiertelny temat – ja wcześniej nie mogłam. Miłość do dziecka była jak fala, która zmyła mnie z brzegu. I dopiero niedawno z powrotem się wyczołgałam.

Tu się nie da obstawić lepszego konia.

Tu w ogóle nie da się obstawiać.

Tu obstawiać nie wolno.

**

*

Kocham Yodą najbardziej na świecie, a miłość do niej rozświetliła moje życie i nadała mu głębię.

Ale bez Big B bym zwariowała.

Yoda każdego dnia się oddala – świat wyciąga po nią swoje ramiona, ona sama ciągnie do świata, coraz dalej od mamy, coraz dalej od taty. To swoją Yodę Yoda będzie kochać najbardziej na świecie. I to normalne, tak powinno być, choć lekkie to wcale nie jest.

Big B i ja?

Yoda się oddala,  my jesteśmy coraz bliżej. Każdego dnia łączy nas coraz więcej – wspomnień, przeżyć, doświadczeń. Yoda uczy się nowych rzeczy, a my razem uczymy się (coraz to nowej) Yody. Doświadczenia naszego dziecka oddalają nas od niej; nasze ciągle nas zbliżają.

Zawsze najbardziej na świecie kochać będę Yodę – ale to z Big B chciałabym posiedzieć na starość przed domem, do którego Yoda będzie wpadać ze swojego własnego życia.

pikfe

Explore posts in the same categories: Przemyślenia, Yoda

8 Komentarzy w dniu “Kogo bardziej?”

  1. santa Says:

    popłakałam się…pięknie.

  2. Lucy Says:

    idę zapalić i przemyśleć powyższe

  3. poprostuzycie Says:

    Pięknie napisane :))))) zazdroszczę i życzę Wam Wszystkiego Naj :))) do końca życia i dzień dłużej …. :*


Skomentuj

