Losowanie filmowo-kulinarne za tydzień.

Dzień dobry.

Od dawna żadnego losowania na blogu nie było, a tymczasem wygrane czekają.

W pierwszym pakiecie dwa filmy:

A w drugim – jak zapowiedziałam w tytule – książka kucharska.

Do każdej wygranej – po dziesięć kuponów rabatowych do Duki!

Oczywiście można brać udział w dwóch losowaniach, wystarczy to zaznaczyć.

Chętnych poproszę o wpis pod notką, w komentarzach, a losowanie za tydzień (o ile nie zapomnę, co ostatnio często mi się przytrafia).

pikfe

Explore posts in the same categories: Losowanie

6 komentarzy w dniu “Losowanie filmowo-kulinarne za tydzień.”

  1. Lucy Says:

    Znów coś rozdajesz… ja też powinnam, ale siły nie mam do porządkowania garderoby
    Jeśli nie będzie chętnych, zapisuję się na kuchnię chińską i kupony.

    Maila napiszesz?

  2. agnieszka Says:

    OOOO! nigdy nic nie wygrałam ,spróbować trzeba 🙂
    proszę mnie zapisać do pakietu nr 1
    buziole :)))

  3. Sybiraczka Says:

    Kuchnia chińska i kupony:))))

  4. kobieta Says:

    Zgłaszam się do udziału w konkursie! Jestem chętna na książkę 🙂


Skomentuj

