Jestem złą matką.

Dzień dobry.

Przedwczoraj. Gorąco, duszno.

Yoda w nocy kiepsko spała, marudna za dnia.

Dwoję się i troję, żeby ten dzień mimo wszystko upłynął nam przyjemnie.

Yoda bynajmniej się nie stara.

Jest śpiąca i nie chce spać, wyje w łóżeczku jak by ją zarzynali.

Jest głodna i nie chce jeść ćwicząc na mnie swoje „ne!ne!”, chociaż zrobiłam jej truskawki ze śmietaną i cukrem (!) oraz zaserwowałam jogurt jagodowy (jej ulubiony).

Nici. Czarna rozpacz.

Przychodzi tata.

Zabiera córeczkę.

Po kwadransie obżarte dziecko śpi jak aniołek.

Hm.

pikfe

 

Explore posts in the same categories: Wesołkowatość, Yoda

6 komentarzy w dniu “Jestem złą matką.”

  1. agnieszka Says:

    no chyba nie myslisz tak poważnie,tylko sie cieszyć że tęskni za tatą,a że ma humorki to nie znaczy że nie kocha mamy 🙂

  2. Lucy Says:

    najgorszą na świecie !


Skomentuj

