I co? I nic.

Dzień dobry.

Miewam ostatnio wolne chwile, Big B zgarnia Yodę i zabiera ją do spania.

Nagle w domu cisza i spokój. I ja, trochę w tej ciszy i spokoju zagubiona.

Z początku rzucałam się na to, co trzeba zrobić, znacie to przecież: a to podłogę zmyć, a to zupę ugotować, a to ogarnąć.

Obserwując jednak Big B doszłam do wniosku, że nie zamierzam marnować tej chwili ciszy na pierdoły. Big B sporadycznie poświęca swoje wolne chwile na takie rzeczy, czego właściwie nie mam mu za złe. Uczę się za to od mistrza. I tak, oni śpią, pranie niezdjęte, brudne nie włączone, zmywarka pełna i podłoga w sieni brudna, a ja nic na to.

Poradzimy sobie z tym, jak wszyscy wstaną.

Tylko, że ja nieco odwykłam od chwili ciszy.

Nie wiem, co mam zrobić.

A to album ze zdjęciami Yody. A to magazyn o książkach. A to książka. A to koty. A to pisanie. A to blog. A to Mastering the Art of French Cooking.

I przyznaję, czasem kończy się beznadziejnie, na siedzeniu w Sieci. Walczę z tym uparcie.

Może powinnam w poniedziałkowe ciche chwile pisać, we wtorkowe nadrabiać gazetowe zaległości, w środowe wyklejać i porządkować zdjęcia, w czwartkowe… i tak dalej.

Powinni może uczyć tego w szkołach: mądre gospodarowanie własnym czasem.

pikfe

Explore posts in the same categories: Pitu - Pitu

8 komentarzy w dniu “I co? I nic.”

  1. agnieszka Says:

    czasem dobrze trochę pomarnować czas 🙂

  2. poprostuzycie@gmail.com Says:

    Nie martw się mam tak samo 🙂 a na dodatek kupiłam sobie telefon z wifi 🙂 rozgryzłam jednak ten mały komputer 🙂 więc dostęp będę miała do sieci kiedy będę chciała 🙂

  3. pannajemiola Says:

    Sieć to straszna sieć, łapie i nie puszcza. Może szydełkowanie, druty? :> Puzzle? Aerobik? Degustacja muzyki? Albo cisza dla samej ciszy i delektowanie się nią, ot, tak po prostu :>

    • pikfe Says:

      Ooo, jakoś daję radę, Yoda jest dobrym Odsieciowiaczem i coraz lepiej idzie mi detoks, nawet kiedy ona śpi. Ale puzzle to dobry pomysł!

  4. Dosia Says:

    a od kiedy to w szkołach uczą mądrych rzeczy?


Skomentuj

