Kolejne Święta mijają.

Dzień dobry.

Ostatnio nie bywam tu zbyt często – prawda jest taka, że ogromną większość mojego czasu zajmuje Yoda – ale wyjątkowo dziś przysiadam do komputera, słuchając mojego własnego zestawienia nie-kolęd, które wpawają mnie w świąteczny nastrój.

Rok temu z całkiem sporym brzuchem, w który fikała Yoda, lepiłam z Big B kocie kupy 🙂

I był śnieg! I na lipie powiesiliśmy jabłka, a małe kotki zdejmowały z choinki co się da.

Wszyscy mówili, że na następne Święta Yoda będzie jet sporym, siedzącym dzieciakiem.

I już, tak po prostu te następne Święta nadeszły, nie wiadomo kiedy.

Życzę Wam wszystkim, żeby Czas płynął trochę wolniej.

I w zdrowiu, bo to jednak najważniejsze.

pikfe

Big B

Yoda

Explore posts in the same categories: Dobre słowa

6 komentarzy w dniu “Kolejne Święta mijają.”

  1. santa maria Says:

    czasem zazdroszczę tych rodzinno-idyllicznych obrazków (i przeżyć)
    w zeszłym roku przy wielkim wigilijnym stole rodzina udawała, że nie jestem w ciąży, bo przecież z jakimś obcokrajowcem?! I co z tego, że mąż…

    Życzę Wam jak najwięcej pięknych chwil – zbierajcie i rozkoszujcie się nimi.

  2. agnieszka Says:

    uścisków moc 🙂 :-*

  3. Virginia Says:

    Pięknych Świąt dla Was 🙂 Taaaaaak, to niemożliwe, że już minął rok.

  4. Dosia Says:

    Pikfe, maUpa jestem, bo nie wysłałam kartki, ale nie zapomniałam. Magii życzę Waszej rodzinie, nie tylko w święta, ale również przez następne dni, miesiące i lata

  5. poprostuzycie Says:

    I Wszystkiego Najlepszego 🙂

  6. pikfe Says:

    Dziękujemy za wszystkie życzenia!


Skomentuj

