Widok na Everest.

Dzień dobry.

Co powiecie na to?


To widok na południową ścianę (mam tę informację tylko z jednego źródła) Mount Everestu. Kamera została zainstalowana na wysokości pięciu tysięcy sześciuset metrów (z tego, co się orientuję, kamera znajduje się we włoskim obserwatorium meteorologicznym, o dzień drogi od jednej z głównych baz trekkingowych) przez Włochów.

Ja pewnie nigdy tam nie dotrę, nawet nie wiem, czy mam chęć. Na sam szczyt na pewno jej nie mam, a i myślę, że do trekkingów znajdą się mniej zatłoczone miejsca.

Ale usiąść rano przed komputerem, z kubkiem ciepłej herbaty, i odpalić sobie widok na Mount Everest, o którym tyle czytałam (jak jeszcze myślałam, że może kiedyś będę miała ochotę na niego wejść) – to lubię.

Linka do tej strony dostałam od AardvarKa, nie będę wiśnia i też się podzielę:  http://www.evk2cnr.org/WebCams/PyramidOne/everest-webcam.html

Może też to polubicie?

pikfe

Explore posts in the same categories: Gdzieś dalej

Tagi:

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

3 Komentarze w dniu “Widok na Everest.”

  1. kamil Says:

    Bardzo fajne !
    Ja się ostatnio trochę zakręciłem na Everest i chyba w przyszłym roku wybiorę się na trekking 🙂


Skomentuj

