Jeśli to wrzesień, jesteśmy we Francji (6).

Dzień dobry.

(Dopisek: wszystko mi się pochrzaniło, zgubiłam jeden dzień, więc przeklejam i dokleję część piątą i zmieniam tu i ówdzie).

W 2003 i w 2004 opuszczałyśmy la belle France, a że było to przed epoką tanich lotów, tłukłyśmy się autokarami.

W 2003 nic pozytywnego, Olinus notuje, że dzień był beznadziejny: pilotka się spóźniła i mieliśmy opóźnienie, a Polacy – współtowarzysze podróży – beznadziejni. (Nie pamiętam, czy to wtedy siedziała za nami pani, która głośno i natrętnie karmiła swojego męża jajkami na twardo i kiełbasą…).

Rano jeszcze rozmawiałam i paliłam faje z Tomem, pracownikiem naszego hostelu. Tom bardzo mi się podobał, ale o tym innym razem.

W 2004 od rana byłyśmy jeszcze na zakupach – autobus powrotny miałyśmy o 13.30. Olinus notuje, że podróż jak zwykle była męcząca. Być może to wtedy pojawiło się w jej głowie ziarenko, żeby może pomęczyć się, ale we własnym aucie :))))

W 2007 dzień był ważny, bo to był dzień przed naszą wielką eskapadą na Południe Francji. Nie należał jednak ten dzień do najciekawszych.

„Wstałyśmy ok.9. Po śniadaniu cały czas gadałyśmy. Obiad był ok. 12. Łosoś i pomidory.
Po obiedzie Francuska Mama pojechała do fryzjera, a my siedziałyśmy same i czekałyśmy na kuriera.
Niestety on w ogóle nie przyjechał…
Po południu pojechałyśmy do D. wypłacić pieniądze i kupić znaczki.
Wieczorem, przed kolacją, poszłyśmy na spacer, a po kolacji spakowałyśmy się i poszłyśmy spać.”

Rzeczony kurier wiózł nam przewodnik, kupiony przez K., zawieziony przez AardvarKa, wysłany przez Kubatrona. Dodam, że przewodnik wrócił do Polski przed nami, kurierem 🙂 My wyjechałyśmy na Południe bez przewodnika, o czym jutro.

Dobranoc.

pikfe

Explore posts in the same categories: Francja, Gdzieś dalej

Tagi: ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

2 komentarze w dniu “Jeśli to wrzesień, jesteśmy we Francji (6).”

1. pikfe Says:

Uzupełniam powoli 🙂 Dziś wskoczyła część piąta.