Wreszcie losowanie!

Dzień dobry.

Jest chwila dla bloga, więc czynię to, co od dawna już jest moją powinnością – losowanie, które powinno odbyć się dawno, dziś uskuteczniam.

I tak na zestaw afrykański zapisały się…

… a ślepa ręka losu z białych kopert…

…wybrała…

Dorocie gratuluję!

Zestaw drugi to Cyberiada Stanisława Lema i Katedra Tomasza Bagińskiego, a konkurencja niewielka…

…napięcie rośnie… 😉

…and the zestaw goes to…

Pannie Jemiole pikfe szczerze gratuluje, a Andzię pociesza, że Lem jeszcze będzie 🙂

Panie, które wygrały poproszę o adresy na mój adres mailowy pikfe@wp.pl, a w piątek  zapraszam na kolejne losowanie.

pikfe

Explore posts in the same categories: Losowanie

Tagi:

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

2 komentarze w dniu “Wreszcie losowanie!”

  1. andzia Says:

    gratulacje 😉

  2. dorota Says:

    Aaaaaa! Pierwszy raz w życiu coś wygrałam! No, drugi, raz postawiłam w jakiegoś totolotka czy coś w tym guście i wygrałam tyle, że wystarczyłoby na kolejne obstawianie, gdyby mi się tylko chciało 🙂

    Dziękuję bardzo!


Skomentuj

