Podsłuchane.

Dzień dobry.

Nieładnie jest podsłuchiwać, ale kiedy ktoś leży na szpitalnym łóżku tuż obok, należałoby się wyrzec słuchu, a tego nie zaryzykuję.

Cześć kochanie. Czemu mnie odrzucacsz?
Acha.
Acha.
Mówiłam ci, że nie chcę.
Acha.
Ale ja wolę zrobić to sama.
Tak.
Ale ja się dobrze czuję. Mówiłam ci, że wolę zrobić to sama.
Tak, sama.
Tak, ale chcę sama posprzątać.
Nie, ale to nasz pokój.
Chcę sama.
Tam są moje rzeczy. Wiesz, że lubię, jak jest ułożone po mojemu.
Tam są moje rzeczy. Moje zapiski.

Chcę sama posprzątać pokój.
Przecież możesz mi pomóc.
Nie rozumiesz, że chcę sama?
Tak, sama.
Wolę sama ułożyć na półkach.
Tak? Ja też przez nią płakałam.
Słuchaj, chcę sama to zrobić.
Naprawdę.
To jest nasz pokój, nie chcę, żeby ona tam wchodziła.
Tam są moje zapiski, wolę sama to posprzatać.
Kochanie, proszę.
Tak, sama.
Nie rozumiesz?
Przecież tam leży moja bielizna, skarpetki, nie chcę, żeby ktoś to oglądał.
Chcę sama posprzątać.
Tak.
Sama.
Sama.
Nie rozumiesz?
To cześć.
Sama.

pikfe

Explore posts in the same categories: Cytując innych

7 Komentarzy w dniu “Podsłuchane.”

  1. Dosia Says:

    Zosia Samosia i inwalida (niesłyszący, niedorozwinięty, mężczyzna)???

  2. Kulka Says:

    Może po prostu nadopiekuńczy 🙂 ależ jesteście okrutne 😉

    • pikfe Says:

      Ale on doprowadził ją do łez!Wiem, że o to w ciąży dość łatwo, ale… To nie jest zły facet, tylko jakoś mało w nim fightera! Taka sierota trochę.

  3. Hordubal Says:

    Bez komentarza 🙂


Skomentuj

