Smutno.

Dzień dobry.

To nie jest sprawiedliwe.

Chciałabym móc cieszyć się z ciąży. Pokazać się, pokazać brzuch.
Założyć jakąś ładną sukienkę i wybrać się na spacer do parku albo do muzeum; iść na obiad do restauracji; może kupić coś dla Małej.
Chciałabym wyjść na dwór.
Chciałabym przestać się denerwować i odliczać dni, które muszę jeszcze wytrzymać.

Jest mi smutno, że siedzę w szpitalu jak taka zewłoczka, bo coś jest nie tak, jak być powinno, ale tak naprawdę to nikt nie zna przyczyn. Jest mi smutno, że nie mogę rozkwitnąć w tej ciąży, a własnie teraz – kiedy noszę tylko piżamy i spaceruję, oby nie za dużo, po szpitalnym korytarzu, mam na to ochotę.

Bo ja się cieszę. Polubiłam swój brzuch, nie przytyłam, jak się tego obawiałam. Poza drobnymi mankamentami, podoba mi się jak wyglądam; podoba mi się, jak się czuję. Chciałabym móc to afirmować całą sobą – uśmiech jest, ale chętnie dodałabym fajny ciążowy ciuch, słońce, wyprawę, niech będzie nawet bliższą niż dalszą.

Jest mi smutno, że nie mogę – a ze mną Big B i wszyscy inni – doświadczyć ciąży jako czegoś naprawdę fajnego, radosnego oczekiwania, czasu kiedy w jakimś tam sensie rozkwitam pełnią swojej kobiecości.

Jest mi smutno, że nie jest mi to dane.

pikfe

Explore posts in the same categories: Ciąża

Tagi: , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

10 Komentarzy w dniu “Smutno.”

  1. stl Says:

    Nie smuć się. Odbijesz sobie. Byle do wiosny!

  2. Dosia Says:

    Nie smutaj.

  3. Virginia Says:

    Jeszcze zatęsknisz za tą piżamą i powolnym spacerkiem. Zobaczysz 🙂 Już niedługo. Trzymaj się!

    • pikfe Says:

      O, nie 🙂 Na pewno nie zatęsknię. Za dużo kosztuje mnie to nerwów i za dużo radości odbiera.
      Trzymam się, staram się jak mogę.

  4. Hordubal Says:

    Wiem,co czujesz.Nie bądź smutasem :):)

  5. santa maria Says:

    tak to juz chyba jest, ze nie wszystkim dane rozkwitac… a przed Toba afirmacja zycia w prostocie pchania wozka po alejkach wiosennego parku


Skomentuj

