Też mi news…

Dzień dobry.

Znowu bloguję ze szpitala. Przecież jest weekend, a ja uwielbiam trafiać do szpitala w trakcie weekendu – niemalże odwieczni Czytelnicy tego bloga doliczą się już czwartego weekendu (jeden jeszcze z Onetu)!

Nic się nie dzieje, jak w polskim filmie.

W sumie to lepiej.

Kroplówkę na skurcze już mi odjęli, przeszłam na tabletki, więc sytuacja wygląda na uspokojoną.

Poza tym wpadam w lekki szał, ponieważ mam w pokoju amatorki telewizji.

Jak wiecie, nie mam telewizora w domu i oglądamy tylko filmy z DVD.

Nigdy nie oglądałam dużo telewizji, a polska norma wydawała mi się zawsze jakimś kosmosem.

Praktycznie nigdy nie siedziałam przed TV bez konkretnego celu – czyli nie pstrykam pilotem.

I nagle uderzeniowa dawka programów rozrywkowych, seriali i przeróżnych filmowych hitów… Wczoraj jeden pan pobijał rekord świata w rzucaniu… kuchenkami elektrycznymi, a inny wkładał sobie do ust… puszki. No błagam!

No i reklamy. W moim odczuciu wielkie, hałaśliwe morze rozpaczy intelektualnej.

Nie to, że mam się za „intelektualystkę”, nic z tych rzeczy, niemniej jednak bloki reklamowe są dla mnie naprawdę nie do zniesienia. Big B chyba będzie musiał przynieść mi stopery.

Nie lubię telewizji.

Uważam, że w szpitalach powinny być sale telewizyjne, a nie sale z telewizorami.

Bo ja jestem skazana (3 do 1) na oglądanie tych głupot od 17 do 22, a to dla mnie dużo za dużo.

No, pojęczałam!

pikfe

Explore posts in the same categories: Ciąża

Tagi: ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

8 komentarzy w dniu “Też mi news…”

  1. andzia Says:

    trzymaj się 🙂

  2. Virginia Says:

    Urządź im akcję „Cała Polska czyta dzieciom” 🙂
    Trzymaj się tam dzielnie w szpitalnych progach.

  3. Kulka Says:

    Trzymaj się ciepło! I nie daj się telemaniaczkom 😉

  4. pannajemiola Says:

    Reklamy to zło, wysiedzieć się nie da, człowieka zaczyna skręcać ; )
    Miłego :*


Skomentuj

