Wiadomości z frontu ciążowego.

Dzień dobry.

Nie jest źle.

Leżeć mam, jak do tej pory, czyli wcale nie mało. Leki brać. Powinno być dobrze. Do końca 34. tygodnia 34 dni.

Po silniejszych lekach przeciwskurczowych czuję się zdecydowanie lepiej, nawet uderzyliśmy do CH, gdzie kupiłam sobie ciążowe spodnie, dżiny z elastyczną taśmą. Chyba nigdy nie cieszyłam się tak bardzo ze spodni – nie dlatego, że to jakiś mega- szpan, tylko dlatego, że już naprawdę nie miałam co na siebie włożyć, a teraz nawet nie muszę się zastanawiać. Mam bardzo wygodne spodnie 🙂 I tak człowiek z małych głupot się cieszy.

Córka jest wielka, mieści się gdzieś pomiędzy 31. a 33. tygodniem, ale wygląda na to, że wszystko jest w porządku. Dziedzictwo rodziny ojca… wygląda więc na to, że urodzę giganta i to już raczej nie naturalnie.

Wolałabym rodzić naturalnie. Zdecydowanie. Zawsze chciałam wiedzieć, jak to jest.

Poza tym w trakcie porodu naturalnego boli w trakcie, a potem już jakoś daje się radę, raz- dwa i człowieka wypisują ze szpitala. Po cesarce – wiadomo. Boli przede wszystkim potem, a szpitalu się leży, zamiast cieszyć się już wreszcie domem i dzieckiem. Nie lubię leżeć w szpitalu.

W dodatku będzie wiosna. Leżeć w szpitalu wiosną?

No, ale jeśli ona dobije do pięciu kilo (tak uważa lekarz; ja osobiście uważam, że urodzi się wcześniej – mamy taki deal, że w Wielki Czwartek, to będzie akurat 37. tydzień, ciąża donoszona) to raczej nie zdecyduję się na poród naturalny.

Ja jak po wybuchu miny (jestem dość drobna), dziecko z połamanymi obojczykami, oboje na skraju wyczerpania? Chyba jednak daruję nam tę wątpliwą przyjemność.

W tym miesiącu będziemy kupować wózek… to jest wielka dziedzina ludzkiej wiedzy 😉

No, ale jak tu kupować ubranka?! W dziale dla starszych dzieci? 😉

pikfe

Explore posts in the same categories: Ciąża

Tagi: , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

9 Komentarzy w dniu “Wiadomości z frontu ciążowego.”

  1. Kulka Says:

    Cieszę się, że wszystko ok :)Piękny prezent wielkanocny się Wam szykuje 🙂

    • pikfe Says:

      Oby wszystko się potoczyło tak, jak mam nadzieję, że się potoczy! Wtedy rzeczywiście nie bocian, tylko zając 😉

  2. Dosia Says:

    Wózek to wyższa szkoła jazdy…

    Ps. To nieprawda, że po cesarce jest źle. Nie wierz w bajki. Trzeba poprosić o kroplówkę przeciwbólową i wcześnie stanąć na nogi, przyjąć pionową pozycję, dzięki czemu powrót do formy trwa zaledwie kilka dni.
    A te, które leżą i cierpią („o mój boże”), mają później przesrane przez pół roku, bo coś ciągnie, źle się zrasta.
    Szpital na Karowej (stolnica) ma na swojej stronie nawet ćwiczenia od 1 dony po cc

    • pikfe Says:

      A można brać taką kroplówkę, kiedy się karmi?

      Z tymi wózkami to naprawdę szał jest jakiś 😉

      • Dosia Says:

        No pewnie. Nawet trzeba!

        A jeśli wybierzesz nieodpowiedni wózek, będziesz klęła w każdej minucie jego użytkowania

  3. Hordubal Says:

    Właśnie wózek :)mnie też to czeka.Mam już kilka typów,ale nadal wiele pytań.Nie można też przesadzać z tym wózkiem(chodzi mi tu przede wszystkim o cenę),bo że jest droższy to wcale nie znaczy,że lepszy.Duża córka :)oby zdrowa była.I Ty też się trzymaj.

    • pikfe Says:

      Na razie doszłam do tego, że muszę dopasować wózek do swoich potrzeb – czyli znaleźć wózki z tymi funkcjami, które będą mi najbardziej niezbędne. Dla mnie np. ciężar nie ma wielkiego znaczenia, za to stabilność: podstawowe.
      No i szukam wózka również na drugie dziecko, czyli czegoś wytrzymałego 🙂
      Na razie najbardziej przekonują mnie Emmaljungi – tylko ta cena właśnie!

  4. poprostuzycie Says:

    🙂 kurczę nie mogę się doczekać :)))) nie szalej z wózkiem 🙂 poszukaj dobrego, a taniego 🙂 :*

    • pikfe Says:

      Zobaczymy, co uda się nam znaleźć. Na razie przeglądamy modele i szukamy okazji 🙂 Nawet drogi wózek można całkiem tanio kupić 😉

      A jak ja nie mogę się doczekać!


Skomentuj

