Jest nieźle.

Dzień dobry.

Nie za bardzo chce mi się pisać ostatnio, choć mam już materiały do sześciu postów… Łóżko rozleniwia. Rozwala momentami.

Byłam u lekarza.

Mówił, że jest w miarę dobrze, ale nadal mam funkcjonować nie więcej niż dwie godziny bez przerwy, co dla mnie czasem jest i tak zbyt dużym wysiłkiem.

Wytłumaczył mi też, jak to jest ze skracaniem się szyjki (i że między innymi dlatego powinnam leżeć) i odkryłam coś niesamowitego – ja o krótkiej szyjce nie wiedziałam, ale mój organizm – i owszem. Przed pozycjami, które po wczorajszej rozmowie okazały się dla mnie niewskazane, instynktownie broniłam się od dawna! Cały czas odciążałam szyjkę, nawet nie wiedząc, że to robię.

To mnie naprawdę zafascynowało. Szkoda, że człowiek nie ma możliwości wejrzenia do swojego mózgu i zobaczenia, co też się dzieje. Przecież na jakimś mózgowym poziomie ja o tym wszystkim wiem, tak? Tyle tylko, że ten poziom jest dla mojej świadomości całkowicie niedostępny.

Poza tym mam szczęście, że w tej kwestii mam warunki, żeby móc swojego organizmu -nawet nieświadomie słuchać.  Wiecie już, że troska i Big B idą razem w parze.

Mam gorsze dni, mam i lepsze. Najważniejsze jest, żebyśmy wytrzymały (uwaga, uwaga – po raz pierwszy mówię w liczbie mnogiej. Mam nadzieję, że po porodzie nie odbije mi całkowicie i nie będę mówiła „zrobiłyśmy kupkę”…) do końca trzydziestego czwartego tygodnia, co wypada dopiero trzydziestego pierwszego marca. Taki mamy z lekarzem deal, tak więc trzymacie kciuki.

pikfe

Explore posts in the same categories: Ciąża

Tagi: , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

4 komentarze w dniu “Jest nieźle.”

  1. Kulka Says:

    Kciuki zaciśnięte! Będzie dobrze 🙂

  2. ama Says:

    Pewnie, że będzie!
    🙂


Skomentuj

