Blogowa zabawa.

Dzień dobry.

Żeby odpocząć trochę od ciąży, daję się namówić na blogową zabawę, do której zaprosiła mnie Kulka – zasady nie są trudne. Wystarczy napisać o sobie siedem ciekawostek i zaprosić do zabawy siedem innych bloggerek albo siedmiu bloggerów. Siedmiu pewnie nie dam rady, ale oto lista szczęściarzy:

1. Panna Jemioła

2. Agnieszka z bloga Rozmowy luźne

3. Virginia od Karuzeli

4. Po prostu życie

5. Dosia

Udział nieobowiązkowy! 🙂

 

No i tych siedem ciekawostek…

1. Zbieram książki o kotach. Może nie maniakalnie, ale trochę ich już mam.

2. Właściwie nie pijam alkoholu. Zdarza się, ale generalnie nie lubię, nie sprawia mi przyjemności, a do tego zaliczam potworne kace, które potrafią zrujnować mi cały następny dzień.

3. Nie mam prawa jazdy. Błąd, który dawno powinien być naprawiony, ale awersję do prowadzenia auta mam ogromną.

4. Nie lubię prozy iberoamerykańskiej, poza nielicznymi wyjątkami, jak Borges, ale w moim odczuciu to pisarz uniwersalny. W literaturze zdecydowanie bliżej mi do Północy niż do Południa.

5. Marzę o długiej, samochodowej podróży po USA razem z Big B. Bez dzieci, kotów i telefonów komórkowych. Pewnie w następnym życiu 😉

6. Od drugiej klasy liceum siwieją mi włosy. Nie przejmuję się tym.

7. Uwielbiam teksty kultury dotyczące wojny w Wietnamie, a już zwłaszcza amerykańskie filmy.

I to byłoby na tyle z mało pikantnych ciekawostek 😉

pikfe

Explore posts in the same categories: Pitu - Pitu

Tagi: ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

6 Komentarzy w dniu “Blogowa zabawa.”

  1. Kulka Says:

    A ja z kolei prozę iberoamerykańską uwielbiam 🙂

  2. andzia Says:

    o kurcze 🙂 dzięki za zaproszenie,muszę pomyśleć

  3. Virginia Says:

    Hmmm, ale ja już przy temacie dziwactw wymieniłam siedem (albo i więcej) tajemnic o mnie 🙂

    • pikfe Says:

      Można by dyskutować, czy dziwactwo to to samo, co ciekawostka, ale mogę uznać 😉
      Tylko czy fakt, że nie lubię lit. iberoamerykańskiej czyni ze mnie dziwaka?! 😉


Skomentuj

