Sylwestrowe wyznanie.

Dzień dobry.

Jakoś nie cenię Sylwestra jako dnia świątecznego. W moim odczuciu niczego nie kończy ani nie zaczyna. Nie czuję się rok starsza, nie w głowie mi podsumowania, a postanowienia robię tak często, że te noworoczne zaginęłyby w tłumie.

Razem z Big B nie wybywamy, nie świętujemy, nie akcentujemy tego dnia. Taaaak, siedzimy w domu. Może obejrzymy jakiś film, może poczytamy albo…

I tu właśnie wyznanie: zdarza się Wam robić czasem, napadowo, coś całkiem głupiego i bez sensu?

Moją piętą achillesową są głupie internetowe gierki. Od czasu do czasu (raczej nie częściej niż raz na kwartał) NIC nie oderwie mnie od komputera, gdzie wyszukuję głupot w stylu Jane’s Hotel albo Pet Hospital albo Zielone Imperium albo Fashion Tycoon albo Fast Doctor… I potrafię spędzić bite dwa, trzy, cztery dni przy kompie nawalając w te głupoty. Jak ćpun.

Aż w końcu przychodzi moment (zawsze), że odpalam Internet i na samą myśl o głupich gierkach robi mi się niedobrze.

Gaśnie mój fanatyczny entuzjazm i bezgraniczne oddanie.

Lubię ten moment. Mam nadzieję, że niebawem nadejdzie.

Nie będę jednak w ramach postanowień przysięgać sobie, że już nigdy nie zagram w te głupstwa, bo to mało realne.

Jedni piją, inni pewnie znajdują swoje różnorakie sposoby, a ja mam internetowe gierki, żeby się zresetować.

Bo taki reset czasem jest potrzebny.

Czego wszystkim życzę, ale może w mniej głupkowaty sposób.

pikfe

Explore posts in the same categories: Dobre słowa, Pitu - Pitu

Tagi: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

4 komentarze w dniu “Sylwestrowe wyznanie.”

  1. andzia Says:

    mnie jak cholera wciągają facebookowe gry,no coś okropnego
    raz na jakiś czas muszę sobie zrobić „odwyk”

    wszystkiego dobrego Pikfe 🙂

    • pikfe Says:

      Nie mam konta na Facebooku, więc nie wiem, czy są wciągające… ale pewnie nie mniej niż te arcydzieła ludzkiego umysłu, w które ja grywam od czasu do czasu 😉

      I dla Ciebie też wszystkiego dobrego!

  2. pannajemiola Says:

    Mi czasem też się zdarza znaleźć jakąś bezsensowną gierkę, typu biegnąca rzepa :D, przy której potrafię spędzić kilka godzin O.O Okropne marnotrawstwo czasu, a ja nawet nie zauważam jego upływu.


Skomentuj

