Informacja dla czytających.

Dzień dobry.

Dziś tylko chwilka, w zasadzie trochę reklamowy wpis, ale chyba warto.

Empik przysłał mi maila, że dziś (26-27 grudnia) wszystkie zamówione na empik.com książki (z dostępnością 24h) są tańsze o 30%.

Można poszukać czegoś, o czym się myślało. Ja właśnie buszuję.

pikfe

Explore posts in the same categories: Pitu - Pitu

3 komentarze w dniu “Informacja dla czytających.”

  1. Dosia Says:

    no to teraz pochwal sie, co zamowilas

    • pikfe Says:

      Ojej, trochę zamówiłam. Głównie książki Ossendowskiego, na którego kiedyś dawno naprowadziła mnie lektura Terzaniego. Tak trochę staromodnie.
      Będzie też Stasiuk i „Paryż śladami pisarzy” Jean-Paula Caracalli, i jeszcze „Balladyny i romanse”, których jestem bardzo ciekawa.


Skomentuj

