Niedziela jak w polskim filmie.

Dzień dobry.

Nuda. Nic się nie dzieje. Minuty ciągną się jak godziny – nie mogę uwierzyć, że jeszcze nie ma drugiej po południu. Moim zdaniem powinien być już wtorek.

Bóle na szczęście przeszły, więc mam nadzieję, że jutro wrócę do Domku, bo samopoczucie coraz gorsze. W nocy gorąco jak w piekle, więc budziłam się chyba dwadzieścia razy, a o szóstej poddałam się i wstałam. Łóżko jak w więzieniu, prycza po prostu; poduszka o konsystencji kamienia – pewnie dzięki temu potwornie boli mnie głowa. Jedzenia chyba opisywać nie muszę, ale gdzieś po tygodniu na szpitalnym wikcie normalna ciężarna zaczęłaby chyba z
głodu zjadać szpitalny sprzęt.

Obchody były dwa.

Lekarz: Dobrze?
Ja: Dobrze.
Lekarz: To dobrze.

Lekarz: OK?
Ja: OK.
Lekarz: To OK.

Choć ostatecznie na personel narzekać nie mogę – po pierwsze, jest weekend i tak to chyba zwykle wygląda; po drugie, położne są naprawdę miłe i pomocne. Taki plus.

Mam nadzieję jakoś przetrwać do jutra – w znośnym stanie – i naprawdę mam nadzieję, że jutro czeka mnie powrót do domu.

pikfe

Explore posts in the same categories: Ciąża

Tagi: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

4 Komentarze w dniu “Niedziela jak w polskim filmie.”

  1. andzia Says:

    ważne że jest ok 😉
    trzymaj się

  2. Dosia Says:

    skoro napisalas, ze ciaza jest „troche” zagrozona, to nie ma tragedii, prawda? nie bede publicznie zgadywac, bo widac nie chcesz wchodzic w szczegoly, ale trzymam kciuki za dzisiejszy powrot do twojego urokliwego miejsca zamieszkania
    a na pocieszenie – gdybys teraz rodzila (albo w czasie letnich upalow), nie dalabys rady usnac, po w salach poporodowych lozka wylozone sa gruba folia, na ktora dopiero kladzie sie przescieradlo. to jest dopiero masakra


Skomentuj

