Najpiękniejszy widok na świecie.

Dzień dobry.

Zdziwieni brzydotą zdjęcia?

A to właśnie jest najpiękniejszy widok na świecie. Widok z okna naszego Domku.

Kiedy jestem zdenerwowana, myślę, że stoję przy oknie i patrzę na podwórko.
Kiedy jemy obiad, zerkam przez okno.
Kiedy wchodzę na górę po schodach widzę w oknie dachowym konary podwórzowej lipy.
Kiedy otwieram drzwi wejściowe, jestem u siebie.

Poziom stresu mam niski, bo mam ten widok.
Każdy ma swoje stresy, ale niestety nie każdy ma swój widok.
Jeśli go nie macie, mam nadzieję, że go znajdziecie.

pikfe

P.S. Mam jakiś szczątkowy Internet Ery, ale jest tak wolny, że płakać się chce – wybaczcie więc sporadyczne wizyty na blogach i nieliczne komentarze. Na maile odpisuję… po jakimś czasie 😉

Explore posts in the same categories: Życie wiejskie

2 komentarze w dniu “Najpiękniejszy widok na świecie.”

  1. Virginia Says:

    Pięknie :). Czy ja w tle widzę winnice?


Skomentuj

