Dzidziuś z zębami.

Dzień dobry.

Dziś rano czułam się… dobrze! Jakie to cudowne! Czułam się – wedle ludzkich standardów – normalnie, ale nie do końca obowiązują mnie teraz ludzkie standardy. Chciało mi się wstać; prawie bez mdłości i bez słabości, rewelacja.

I dzień taki piękny.

Co prawda wczoraj, no cóż, zjadłam słoik ogórków kiszonych (nie mogłam się powstrzymać), co nie skończyło się najlepiej, ale skoro czuję się świetnie, więc to może nie był taki głupi pomysł z tym pofolgowaniem sobie? 🙂

Dziś zaczyna się ósmy tydzień tej przygody, wedle Internetu dzidziuś wygląda już tak:

Zdjęcie pochodzi stąd.

Ja mam jakieś inne odczucia, bo mój dzidziuś jest bardzo żarłoczny i w sumie co chwila muszę mieć coś do jedzenia pod ręką. Nie to, że ja mam ochotę jeść, nie, nie. Ja to nawet za bardzo nie mam ochoty, mdli mnie zbyt często. Dzidziuś ma ochotę i co ja tylko zjem, to on od razu pożera. Dlatego jest śliczny, kiedy jest najedzony, ale potworny, kiedy głodny. Ma TAKIE WIELKIE ZĘBY!

I obiecuję w najbliższym czasie napisać jednak coś nie o ciąży. Zjem może kolejny słoik ogórków, to jutro znowu będę się dobrze czuła.

pikfe

Explore posts in the same categories: Ciąża, Wesołkowatość

Tagi: , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

5 Komentarzy w dniu “Dzidziuś z zębami.”

  1. poprostuzycie Says:

    🙂 A pisz ile będziesz chciała na temat ciąży :)))) Piękny ten potworek ;)))))


  2. mi tam nie przeszkadza Twój monotematyzm 🙂
    fajnie jest patrzeć jak się cieszysz i cieszyć się razem z Tobą 🙂

    • pikfe Says:

      Wiesz, to dopiero ósmy tydzień…. Może w trzydziestym ósmym nuda będzie już porażająca? 😉
      Ale dziękuję, to bardzo miłe.


      • nie będzie 🙂
        w pracy tez słucham przyjaciółki( to jej trzecia ciąża)

        jest coś magicznego w kobietach w ciąży,mimo że czasem nie czują się najlepiej i puchną jak purchaweczki-są wtedy najpiękniejszymi kobietami na świecie 🙂


Skomentuj

