Yeah! Yeah! Yeah!

Yeah! Yeah! Yeah! Yeah! Yeah! Yeah! Yeah!

Mam już Internet!

Yeah! Yeah! Yeah! Yeah! Yeah! Yeah! Yeah!

Cieszę się jak najzwyklejszy ćpun!

Yeah! Yeah! Yeah! Yeah! Yeah! Yeah! Yeah!

To niesamowite, naprawdę mam już Internet!

Yeah! Yeah! Yeah! Yeah! Yeah! Yeah! Yeah!

Euforia sięga zenitu!

Yeah! Yeah! Yeah! Yeah! Yeah! Yeah! Yeah!

Niewiele rzeczy ostatnio tak mnie ucieszyło!

Yeah! Yeah! Yeah! Yeah! Yeah! Yeah! Yeah!

Do jutra, teraz czytam blogi.

I wszystko inne.

Yeah! Yeah! Yeah! Yeah! Yeah! Yeah! Yeah!

pikfe

Explore posts in the same categories: Pitu - Pitu

3 komentarze w dniu “Yeah! Yeah! Yeah!”

  1. poprostuzycie Says:

    Witaj!!!!! Cieszę się Brakowało mi Ciebie :)))) :*

  2. pannajemiola Says:

    Ja też bardzo się cieszę :] Przywiązałam się do Twoich wpisów, obecności… Cieszę się, że wracasz 🙂


  3. […] lata temu napisałabym coś w stylu notatki Yeah! Yeah! Yeah!, tylko Internet zamieniłabym na […]


Skomentuj

