Chawst na wtorek (2).

Dzień dobry.

Dziś mój ulubiony chwast – przesadzam go z łąki na swoją rabatę, ponieważ on naprawdę cieszy moje oko.

Roślina ta, której nazwy długo nie znałam, nazywa się przymiotno białe (Erigeron annuus). Miałam nazdzieję, że nazwa będzie nieco ładniejsza – jak choćby przetacznik albo cykoria podróżnik… No, ale mamy przymiotno.

Szukałam w Internecie stron o chwastach, ale nie z tagami „wypiel, wyrzuć, wykarczuj, wypleń, wytnij, wykoś”. Wiele nie znalazłam.

Pisałam już o Chwastowisku oraz o niezwykle przydatnym Atlasie Roślin Polski, ale to trochę mało. Fakt, że nie szukałam może ze zbyt dużą werwą, niemniej jednak – szukałam. I co? Natrafiłam tylko na jedną ciekawą stronę i okazało się, że jest ona prowadzona przez Autorkę Chwastowiska…  – to blog  Świat nasz kolorowy.

Gdyby ktoś z Was przypadkiem trafił na ciekawą (i ładną graficznie) stronę o chwastach, pikfe bardzo prosi i linka.

I przymiotno raz jeszcze.

Przymiotno na Chwastowisku i w Atlasie Roślin.

pikfe

Explore posts in the same categories: Chwast na wtorek.

Tagi: , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

4 Komentarze w dniu “Chawst na wtorek (2).”

  1. pannajemiola Says:

    Oj, tych przymiotn (przymiotnów?) to w ogrodzie mam od groma 😀

  2. Sybirak Says:

    Coś szybko skończył się ten ciekawy cykl. A pozostało jeszcze tyle okazów do opisania; perz, pokrzywa, mniszek lekarski…
    Sybirak

  3. Virginia Says:

    szkoda, że będzie cisza :(. Wymyśl coś i wracaj!


Skomentuj

