Wyniki konkursu (a nie wyborów).

Dzień dobry.

Całkiem miło jest mi ogłosić, że zostałam wyróżniona w konkursie Edukator Stylu organizowanym przez sieć sklepów DUKA.

W rzeczonym konkursie wzięłam udział w sumie trochę przypadkowo, ale jestem zadowolona, ponieważ akurat ta promocja została naprawdę fajnie i z pomysłem przygotowana.

W konkursie należało przygotować aranżację stołu, używając dwóch produktów DUKA oraz siekacza do przypraw, który każdy z uczestników otrzymał w prezencie – co akurat świetnie się złożyło, bo jeszcze nie posiadałam 🙂

Nie jestem jakaś wypasiona, jeśli chodzi o aranżacje stołu, ale oto moje zdjęcia.

I jak Wam się podoba? Czy powinnam nagrodą podzielić się z Siódmym? 🙂

Chciałam jeszcze zaznaczyć, że to nie jest wpis sponsorowany – promocja DUKI naprawdę mi się spodobała.

pikfe

P.S. Prawo napisania, że nie mam o czym, pisać i nie mam ochoty pisać po raz kolejny zadziałało i znowu piszę 🙂

Explore posts in the same categories: Życie wiejskie

Tagi: ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

5 komentarzy w dniu “Wyniki konkursu (a nie wyborów).”

  1. Viktoria Says:

    Kurczę pięknie zaaranżowany stół :)))) z Siódmym koniecznie się podziel nagrodą bo się obrazi 🙂 a najbardziej zauroczył mnie pomysł z dwoma różnymi krzesłami :)))))))))) Gratuluję :))) może to pomysł na nową pracę :)))

    • pikfe Says:

      Dziękuję. Pomysł na każde krzesło inne pojawił się jakieś parę lat temu (tzn. to zaczęło być modne) – u mnie to raczej kwestia przypadku 🙂 Po prostu czterech takich samych nie mamy, ale fakt faktem – różne krzesła i np. różne serwisy bardzo mi się podobają.


  2. Gratulacje!
    Zasłużenie, ponieważ stół jest przepiękny. a pisze to osoba, która nawet nie posiada stołu:)więc możesz być pewna, że padam z podziwu a ślinka mi cieknie!!!


Skomentuj

