Zdarzyło się trzydziestego maja.

Dzień dobry.

Dziś są moje urodziny.

Nie lubię urodzin.

Nie lubię mijającego czasu.

Miejsc, które odchodzą w zapomnienie.

Ludzi, którzy przestają grzać swoim ciepłem.

pikfe

Explore posts in the same categories: Przemyślenia

Tagi:

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

6 komentarzy w dniu “Zdarzyło się trzydziestego maja.”

  1. Virginia Says:

    sto lat, sto lat, niech żyje Pikfe nam 🙂 Wszystkiego naj naj, niech każdy dzień jest tym wymarzonym, wypełnionym po brzegi miłością, uśmiechem, zdrowiem i marzeniami!!! Dużo słońca Ci przesyłam.

  2. pannajemiola Says:

    W takim razie życzę Ci, byś te urodziny polubiła : ) Dla mnie są zawsze powodem do wspominania, zastanawiania się nad dotychczasowymi zdarzeniami. Choć także nie lubię przemijającego czasu: wstajesz rano i nim się zorientujesz, układasz się do snu, któregoś dnia spostrzegasz, że nie pamiętasz jaki jest ulubiony kolor osoby, ktorą uważałaś za bardzo sobie bliską. Trzeba płynąć razem z czasem, tak myślę : )

  3. dorota Says:

    Wszystkiego najlepszego!
    Ja też nie lubię urodzin, tym bardziej, że moje przypadają w ostatni dzień roku–przemijanie do kwadratu 🙂
    Pozdrawiam

  4. andzia Says:

    sto lat!!!
    masz urodziny wtedy,kiedy moja siostra 😉
    i jeszcze jeden i jeszcze raz..

  5. Viktroria Says:

    Wszystkiego Najlepszego :******

  6. pikfe Says:

    Dziękuję bardzo za wszystkie życzenia 🙂


Skomentuj

