Tak sobie.

Dzień dobry.

Nie zawsze w życiu wszystko układa się tak, jak powinno – tak, jak byśmy tego chcieli. I zboczenie z tej naszej drogi, upatrzonej i wymarzonej, choćby tylko małe zbłądzenie, każe zacząć znów czuwać.

Obawiać się częściej.

Pomyśleć czasem o kruchości.

Docenić jeszcze bardziej to, co jest.

Big B miał tej zimy wypadek, niegroźny. Nie jechałam wtedy z nim, spałam. Zadzwonił i powiedział, co się stało. To było dla mnie jak złoty strzał, chociaż przecież rozmawiałam z nim przez telefon, zapewniał, że wszystko jest w porządku.

Całe moje życie to szczęście. Nic potwornego mnie nie dotknęło i pamiętam o tym codziennie. Każde wyjrzenie poza ten klosz szczęścia ma w sobie coś przerażającego, więc nie wyglądam, najdłużej jak się da.

I mam nadzieję, że tym razem też się uda i wszytsko będzie dobrze. Wszystko będzie jak dawniej.

pikfe

Explore posts in the same categories: Przemyślenia

One Comment w dniu “Tak sobie.”

  1. Viktoria Says:

    Trzymam Kciuki … Będzie Dobrze…


Skomentuj

