Prac w Domku ciąg dalszy.

Dzień dobry.

Nie miałam dwa dni Internetu i to był koooooooszmar. Więcej o tym nie piszę, bo nie chcę sobie przypominać.

Nasza przeprowadzka zbliża się wielkimi krokami. Najprawdopodobniej ten weekend jest przedostatnim nie w Domku, co wprawia mnie w bardzo wesoły nastrój, nawet pomimo faktu, że we wtorek znów idę do dentysty, który ostatnio potraktował mojego zęba… miazgociągiem.

(żeby żadnych wątpliwości nie było – kocham mojego dentystę, a czasem tam gdzie miłość, też i ból 😉

Malarze malują, kuchnię zamawiamy w weekend, schody jutro mają być skończone.

Fantastyczne biurko mam już od Dziadków, a Babcia Leśnikowa obiecała nam sofę, co jest baaardzo miłe, bo w przeciwnym razie mielibyśmy w salonie … pustkę. No, oprócz książek oczywiście, ale w naszym przekonaniu to nieodłączny element 🙂

Życie płynie spokojnie, choć nie jest to najlepszy dla sadowników rok.

Big B katuje nowego Total Wara i jako Napoleon wygrał pod Waterloo.

Ja natomiast zaczytuję się w Terzanim, obecnie W Azji. Fantastyczna książką z naprawdę mistrzowskimi tekstami.

I tak życie sobie płynie, obecnie w oczekiwaniu na przeprowadzkę.

pikfe

Explore posts in the same categories: Życie wiejskie

Tagi: ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

4 komentarze w dniu “Prac w Domku ciąg dalszy.”

  1. Dobrawka Says:

    Już mówiłam, ale powtórzę raz jeszcze: podłoga jest the best! Schody też się nieźle zapowiadają… Bardzo miły jest taki czas planowania i urządzania w wyobraźni nowego gniazdka, zwłaszcza, jak przypada na wiosnę. Powodzenia z przeprowadzką!
    Pozdrawiam serdecznie.

    • pikfe Says:

      Masz rację – to pierwsze urządzanie całkowicie nas pochłania i sprawia wielką frajdę. Przeprowadzka to będzie przyjemność 🙂

  2. Viktoria Says:

    Spokojnej i jak najszybszej przeprowadzki :))))))))))


Skomentuj

