Jestem, jaki jestem.

Dzień dobry.

Jestem sobie wszędzie.

Jestem wolny.

Mogę zalegać latami.

W każdej chwili mogę odlecieć.

I tak sobie latam po świecie.

To tu. To tam.

Nawet nie wiecie, ile ja mogę.

Ja – Kurz.

Podróżuję wszędzie i zawsze. Jestem w górach i nad morzami, w miastach to czasem aż do przesady jestem, ale w lesie też mnie znajdziecie. I na drogach i nad jeziorami i nad strumykami i wokoło bagna też jestem.

No… ale teraz zdecydowanie najwięcej mnie jest w Domku Big B i pikfe.

Miło się na nich patrzy jak tak ganiają ze ścierkami, gąbkami, miotłami, zmiotkami, mopami, wiadrami, miskami, mopami i odkurzaczem. Otwierają okna i drzwi,  mnie wtedy wdmuchuje do środka (za ładnie to oni w takich chwilach nie mówią). Biegają tak z tym wszystkim, a ja się podnoszę i opadam.

Podnoszę i opadam.

Podnoszę i opadam.

I tak w kółko, a oni w kółko biegają.

Nie jestem okrutny, więc nie będę ich męczył w nieskończoność. Czas unieść się na skrzydłach wiatru, zimno jakoś, więc może do ciepłych krajów? Oczywiście, część mnie zostanie, w życiu żadna walka nie jest nigdy do końca wygrana.

Ale w większości odlecę z Domku Big B i pikfe.

Kiedyś.

W końcu jestem wolny i sam decyduję. Byle ścierom się nie dam.

Kto wie, może kiedyś przylecę do Was?

Kurz

Explore posts in the same categories: Wesołkowatość

Tagi: , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

8 Komentarzy w dniu “Jestem, jaki jestem.”

  1. AardvarK Says:

    Drogi Kurzu,
    Pamiętam, jak w Dawnych Czasach kiedy szybko-wysychające smary (teflonowe, czy też parafinowe) były dostępne jedynie za berliński murem, Ty jeden, pieczołowicie zbierany i pod postacią delikatnego jakby filcu nakładany na świeżo naoliwiony łańcuch i mechanizm przerzutki stanowiłeś jedyną linię obrony przed tym cholernym i wszędobylskim Piachem.
    Brawo Kurzu i na pohybel piachom.
    AardvarK
    PS: Uważaj! ONI, jak mi się zdaje, mają dwa mopy!

    • Kurz Says:

      Ale widzisz AardvarKu, dziś już mało kto o tym pamięta. To pokolenie jest bezlitosne dla mnie i ma już te… te… smary!

  2. Viktoria Says:

    Najpiękniej opisany Kurz 🙂

  3. ama Says:

    No to przechlapane. 😉

  4. Sybirak Says:

    Pikfe,
    Jeśli chcesz szybko i skutecznie pozbyć się kurzu, to proponuję zgłosić się do najmłodszego brata Sybiraczki.
    Obsługuje jednocześnie dwa mopy w jedną ręką a odkurzacz dzierży w drugiej. I co najważniejsze, pracuje za butelkę mleka i tarte jabłka 😉
    Sybirak

    • pikfe Says:

      Ale najmłodszy bart Sybiraczki ma duże zapotrzebowania energetyczne, a odkurzacz jest chyba mniej absorbujący i można go wyłączyć 😉


Skomentuj

