Uhaha, zima zła!

Dzień dobry.

Jak wygląda zima w mieście, większość z nas niestety wie. Nie zawsze jest może tak źle, ale sądząc po niezbyt entuzjastycznych opiniach internetowych mieszkańcy miast jakoś tak generalnie nie są zachwyceni.

Nic zniewalającego, prawda? Sama zresztą nie byłam w stanie zrozumieć, jeszcze w zeszłym roku, czemu Big B chce, żeby spadł śnieg. Zwariował czy co? Jak już wiecie, ja już wiem, czemu dobrze jest, kiedy zimą na wsiach jest śnieg.

Cóż, u nas nikt nie odśnieża i nie czyni czarnych, syfiastych gór brei na poboczu każdej drogi.

Nie ma tłumu ludzi, którzy rozdeptują śnieg czyniąc z niego beżową maź.

Po spacerze na butach nie zostają białe szlaczki soli, a świeży śnieg za każdym razem chrzęści pod nogami.

I oczywiście bardzo, ale to bardzo często mamy szansę na mgłę, a potem na biały świat.

No fakt, musimy sami odśnieżać, ale jak bardzo nie będzie się nam chciało, to nie odśnieżymy i nikt się (poza nami) nie zabije.

Prawdziwa zima Na Wsi jest po prostu piękna. Cicha, idylliczna, biała, świeża.

Czasem to aż sama sobie zazdroszczę.

Ale doceniam.

Doceniam to wszystko, co mam.

pikfe

Explore posts in the same categories: Życie wiejskie

Tagi: , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

4 Komentarze w dniu “Uhaha, zima zła!”

  1. Viktoria Says:

    Piękna zima 🙂 wiesz w mieście 🙂 są takie miejsca do których można uciec 🙂

    • pikfe Says:

      Ja właśnie na pochwałę miasta czekałam! Widziałam ostatnio park w stolicy, pięknie wyglądał, wcale od naszej wsi się tak nie różnił.

      • Ania Says:

        O rety, rety. Dopiero co takie widoczki miałam i w śniegu sie tarzałam jak młody:) pies.
        W tym roku polubiłam zimę. Szczerze polubiłam śnieg i wszelkie z niego wynikające konsekwencje, łącznie z zaspą, w którą wpadłam. I tęsknię, mimo, że u nas wiosna…
        Pozdrawiam ciepło
        ANy

  2. pikfe Says:

    Wiesz, ja też polubiłam zimę w tym roku 🙂 Oby ta sympatia trwała jak najdłużej.


Skomentuj

