Kuchnia w nowym domku.

Dzień dobry.
Remont naszego domku trwa, jesteśmy na etapie wybierania kuchni.
Poza tym odkryłam dziś fajną zabawkę – ankiety 🙂 Tak więc pomożecie nam wybierać kuchnię 🙂

Z początku myśleliśmy, że zrobimy sobie kuchnie pod wymiar, przyjadą, pomierzą, wrócą, przywiozą kuchnię, zmontują i będzie spokój. Nie jest jednak tak pięknie.

Sklep z kuchniami pod wymiar wycenił nasze nędzne niecałe siedem metrów na jakąś całkowicie niebotyczną kwotę, więc stwierdziliśmy, że skompletujemy sobie kuchnię w IKEI.

Zdecydowaliśmy się na FAGERLAND.

Mnie podobała się jeszcze TIDAHOLM.

I tu ankieta numer jeden 🙂


Aby kuchnię zaprojektować dobrałam się do programu do urządzania wnętrz, pobranego ze strony IKEI. Przyznaję się, że zabawę miałam niezłą. Oto jej owoce.

I teraz uwaga – na pierwszym obrazku jest kuchnia bez witryn w górnych szafkach, ZDECYDOWANA faworytka Big B.


Tutaj jest ta sama kuchnia, ale z witrynami. Ja przyznaję, że się waham.


I oto ankieta 🙂

Wiem, że STRASZNIE te ankiety głupkowate, ale wiecie, jak to jest, kiedy człowiek odkryje coś nowego 😉

Ciekawa jestem, jak ta kuchnia ostatecznie będzie wyglądać 🙂

pikfe

P.S. Dopisek  z 10.07.2010 – link do naszej nowej kuchni: https://pikfe.wordpress.com/2010/06/29/nasza-kuchnia/

Explore posts in the same categories: Pitu - Pitu, Życie wiejskie

Tagi: ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

5 Komentarzy w dniu “Kuchnia w nowym domku.”

  1. Viktoria Says:

    Przytulnie i ciepło 🙂 zresztą najważniejsze jest kto w niej będzie przebywał 🙂

  2. ama Says:

    Mam gust mniejszości.
    I nie zmienię zdania 🙂

  3. pikfe Says:

    My w niej będziemy przebywali, razem z kotami 🙂 Ciepli jeszcze jesteśmy, ale czy przytulni? 😉
    A co do gustów – pewnie w końcu wyjdzie na mniejszość jednak, więc na Twoje, ama. Miło Cię u mnie widzieć 🙂

  4. ama Says:

    Zaglądałam już wcześniej, znamy się w końcu z widzenia chyba już od dłuższego czasu 🙂

    A to fajnie, jak wyjdzie na moje – nic nie sprawia mi większej radości 😉


Skomentuj

