Google’a tłumacz.

Dzień dobry.

Tak, tak, wiem, że nic nie jest doskonałe… choć pod pewnymi względami tłumacz Google’a jest. Spójrzcie sami.

Google:

Good morning.

Phew, I returned.

It was funny.

I learned from Uiala that I kiełbie in the head and that, therefore, think fish.

Siberian is a dead mule in the head.

Aardvark has the lead in the head, in the middle wołowinkę.

Ja:

Dzień dobry.

Uff, wróciłam.

Było śmiesznie.

Dowiedziałam się od Uiala, że mam kiełbie we łbie i że w związku z tym myślę rybami.

Sybiraczka ma martwe mule we łbie.

AardvarK ma ołów we łbie, a w środku wołowinkę.

(post Wróciłam, 25.08.2009)

Google:

(„p”brakowało w oryginale) P*lan was such as to reach the Banówkę, from there go on Banikowską Pass and enter the boy, back again to pass and continue on Rohackie Burnt Valley Ponds.

Ja:

P*lan był taki, żeby dojść na Banówkę, stamtąd zejść na Banikowską Przełęcz i wejść na Pacholę, wrócić znów na Przełęcz i dalej Doliną Spaloną nad Rohackie Stawy.

(post Ziarska Chata. Część trzecia i ostatnia, 14.08.2009)

Google:

And Big B, it comes today, when the orchards of my favorite Dutchman (counselor, I really was a foreigner) and I are stuck here and without a sense of frustration gadam.

Ja:

A Big B chodzi dziś po sadach z moim ulubionym Holendrem (doradcą, naprawdę Holendrem), a ja tu tkwię i z frustracji gadam bez sensu.

(post Może powinnam skasować ten wpis?, 01.09.2009)

I Google z francuskiego, tu już wyszło z lekka makabrycznie… „(…) je n’ai pas les ongles sur les deux mains (…)” oznacza, że nie mam paznokci na obu dłoniach, a w oryginale było, że „zrobiłam paznokcie u obu rąk” 🙂 (post Ziarska Chata. Część trzecia i ostatnia, 14.08.2009).

Radzę spróbować, jest śmiesznie 🙂

pikfe

Explore posts in the same categories: Wesołkowatość

Skomentuj

