Nic a nic nie będzie.

Dzień dobry.

Jestem chora, więc aktywności większej na blogu raczej nie będzie.

Dodam – jeśli źle się czujecie, a zamierzacie wykąpać się w wannie, lepiej zmierzyć wcześniej gorączkę. Ja prawie się wczoraj ugotowałam. A że dobiłam do 38.6, to zafundowałam sobie naprawdę ciepłą kąpiel.

Dziś Światowy Dzień Bloga. Suuuper. Przełożę go na inny dzień.

pikfe

Explore posts in the same categories: Pitu - Pitu

Tagi:

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Skomentuj

